شرکت داده پژوهی جویان

شرکت داده پژوهی جویان


دوره های فناوری اطلاعات

دوره های آموزشی فناوری اطلاعات در حوزه های زیر تدوین شده است. برای آگاهی از زمانبندی و شهریه دوره می توانید این فایل را دانلود نمایید.


دوره های آموزش خصوصی برنامه نویسی به زبان C-Sharp در دوسطح 1- مقدماتی و متوسط  و 2- پیشرفته  ارائه می گردد. شرکت در سطح مقدماتی و متوسط آن نیاز به پیش نیاز ندارد. کمیت و کیفیت مطالب قابل ارائه در این سطح دانشجو را توانمند می سازد تا در پایان دوره بتواند بر اساس آموزش های گذرانده شده اقدام به طراحی نرم افزارهای Desktop Application با قابلیت بهره گیری از پایگاه داده SQL Server نماید. در دوره آموزشی سطح پیشرفته برنامه نویسی به زبان C-Sharp مباحث پیشرفته در برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی مانند چند نخی ، ایندکس کننده ها، تکنیک های Debugging، مباحث پیشرفته در شی گرایی و ... آموزش داده می شود درباره جزییات و سرفصل های سطوح مقدماتی - متوسط و پیشرفته به این صفحه مراجعه نمایید.



دوره های آموزش خصوصی زبان برنامه نویسی جاوا در دو سطح 1- مقدماتی و متوسط  و 2- پیشرفته ارائه می گردد. سرفصل ها و کیفیت ارائه مطالب در سطح مقدماتی و متوسط به گونه ای طراحی شده است که یادگیرنده نیازی به دانش قبلی برنامه نویسی ندارد. پس از تکمیل این دوره آموزشی یادگیرنده قادر خواهد بود که طیف وسیعی از نرم افزارهای کاربردی تحت J2EE طراحی نماید. دوره پیشرفته آموزش خصوصی زبان جاوا دربرگیرنده مفاهیم مورد نیاز جهت برنامه نویسی تحت شبکه، چند نخی، RMI و ... خواهد بود که با با گذراندن این دوره یادگیرنده به توانایی های لازم جهت تولید نرم افزارهای تحت شبکه و توزیع شده دست پیدا خواهد کرد. جزییات مربوط به سرفصل این سطوح را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.  



مدرک بین المللی Security Plus متعلق به موسسه CompTIA از مدارک معتیر در سراسر جهان در حوزه امنیت است. دارندگان این مدرک بین المللی دارای دانش و مهارت پایه در زمینه امنیت داده هستند. با توجه به اهمیت روزافزون مسائل امنیتی و نیازهای جدید امنیتی رئوس مربوط به این آزمون در سال 2014 دستخوش تغییراتی گردید که با شناسه SY0-401 به عنوان ویرایش جدید عرضه شد. دوره آموزش خصوصی Security Plus شما را در 25 جلسه آموزشی و با توجه به آخرین تغییرات برای شرکت در این آزمون آماده می سازد. داشتن اطلاعات پایه در خصوص شبکه های کامپیوتری برای شرکت در این دوره الزامی است. جزییات مربوط به سرفصل مربوط به دوره Security Plus را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.

مدرک بین المللی CEH یکی از گواهینامه های معتبر دز حوزه امنیت است. گذراندن دوره CEH کاربر را توانمند می سازد تا تمام تکنیک های شناخته شده نفوذ به سیستم های کامپیوتری و شبکه های کامپیوتری را فرا گرفته و از آن بصورت قانونی برای یافتن آسیب پذیری های امنیتی شرکت ها و سازمانها به منظور ایمن سازی آنها استفاده نماید. این مدرک توسط موسسه EC-Council اعطا می شود. در دوره آموزشی آماده سازی برای آزمون CEH کلیه سرفصل های مربوطه در سی جلسه آموزش داده خواهد شد. برای آگاهی از جزییات مربوط به سرفصل آموزشی این دوره به این صفحه مراجعه نمایید.

دوره آموزشی Cryptography و Cracking شامل مباحث مربوط به تکنیک های پیاده سازی رمزنگاری و الگوریتم های رایج آن است که در سی جلسه آموزشی ارائه می گردد. آشنایی با Hash Password و تکنیک های شکستن رمز برای نرم افزارها (با محدودیت زمانی، نسخه Trial) از دیگر موضوعات مورد بحث در این دوره است. برای آگاهی از سرفصل های این دوره به این صفحه مراجعه نمایید.


مدرک بین المللی Network Plus متعلق به موسسه CompTIA از مدارک معتیر در سراسر جهان در حوزه شبکه های کامپیوتری است.اخذ این مدرک نشان آن است که دارنده آن دارای دانش پایه در زمینه شبکه های کامپیوتری است. دوره آموزش خصوصی شبکه های کامپیوتری شامل سرفصل های آموزشی مربوط به مدرک Network Plus است که بصورت تئوری و عملی (در محیط شبیه سازی و همانند سازی شده ) در بیست جلسه آموزشی ارائه می گردد. برای آگاهی از سرفصل های این دوره آموزشی به این صفحه مراجعه نمایید. 




دوره های زبان انگلیسی

دوره های آموزشی فناوری اطلاعات در حوزه های زیر تدوین شده است. برای آگاهی از زمانبندی و شهریه دوره می توانید این فایل را دانلود نمایید.


برگزاری دوره های آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی آماده سازی آزمون IELTS:

در این دوره ها ، متقاضیان شرکت در آزمون IELTS در دو گروه Academic و General در ابتدا تعیین سطح می شوند و با توجه به سطح مهارت های چهارگانه، دوره آموزشی ویژه هر زبان آموز طراحی می شود. هر دوره آموزشی شامل منابع مطالعاتی و سرفصل های طراحی شده مخصوص هر زبان آموز است که طی یک زمان بندی مشخص ارائه می شود. هزینه هر جلسه آموزشی دو ساعته دوره IELTS  چهل هزار تومان تعیین شده است.



برگزاری دوره آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی آزمون EPT مختص دانشجویان PhD دانشگاه آزاد اسلامی:

در این دوره داوطلبان شرکت در آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با گذراندن 20 الی 30 جلسه آموزشی مهارتهای لازم جهت اخذ نمره قبولی در آزمون EPT  را فرا گیرند. هزینه هر جلسه آموزشی دو ساعته آزمون EPT چهل هزار تومان تعیین شده است.


برگزاری دوره های آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی مکالمه زبان انگلیسی:

در این دوره ها ، آن دسته از زبان آموزانی که قصد دارند مهارت Listening و Speaking خود را تقویت کنند در ابتدا تعیین سطح شده و بر اساس سطح مهارتشان در  Listening و Speaking دوره آموزشی مخصوص خود را دریافت خواهند نمود که شامل منابع چند رسانه ای و جلسات آموزشی منظم جهت ارتقاء مهارت های محاوره ای آن هاست. هزینه هر جلسه آموزشی دو ساعته مکالمه زبان انگلیسی  چهل هزار تومان تعیین شده است.




برگزاری جلسات بحث آزاد (Free Discussion):

این جلسات ویژه متقاضیان آزمون IELTS است که در مراحل پایانی آماده سازی برای شرکت در آزمون IELTS هستند و می خواهند مهارت Speaking خود را بیش از پیش ارتقاء بخشند. همچنین آن دسته از افرادی که تمایل به حفظ سطح مهارت مکالمه خود را دارند هم می توانند از این دوره ها استفاده کنند. در این دوره ها که بصورت حضوری و غیرحضوری (از طریق نرم افزارهای پیام رسان صوتی و تصویری) برگزار می شود در جلسات دو ساعته درباره موضوعات علمی، هنری، فرهنگی و ... بحث آزاد صورت می گیرد. هزینه هر جلسه آموزشی دو ساعته بحث آزاد برای چهل هزار تومان تعیین شده است.